تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
فروش کلیه محصولات آتش نشانی و اطفای حریق



    در هنگام استفاده از پمپ جهت تخلیه ، حداقل 10 درصد گازمایع در انتها و کف تانکر باقی می ماند که در فیلم پیوست می توانید آن را مشاهده نمائید. پمپ امکان تخلیه مقدار باقی مانده را ندارددرحالیکه کمپرسور بطور کامل گاز مایع داخل تانکررا تخلیه می کند.
    بعداز انتقال تمام گاز از داخل تانکر به مخزن،کمپرسور این توانائی رادارد که بخار داخل تانکر را نیز تخلیه نماید. حجم بخار باقی مانده در داخل تانکر گاهاً به 3 درصد حجم کل تانکر نیز می رسد.
    کمپرسور سرعت تخلیه گاز را تا سه برابر افزایش می دهدکه این موضوع مدت زمات توقف تانکر در جایگاه وزمان بکارگیری نیروی انسانی را کاهش می دهد.
    کمپرسور باعث می شود فشار بسیار کمتری بر پمپ وارد شده و عمر پمپ تا چند برابر افزایش پیدا کند.همچنین سر وصدای پمپ در صورت استفاده از کمپرسور تا حدبسیارزیادی کاهش می یابد.
    استفاده از کمپرسور هر گونه دغدغه دررابطه با مکش پمپ در جایی که NPSH پائین و یا منفی باشد را ازبین می برد.از جمله نمونه های بارز این مورد در تخلیه وسایل حملی است که ورودی یا خروجی در قسمت بالای آنها تعبیه شده است وفاقد هر گونه ورودی یا خروجی در قسمت پائین می باشند.پمپاژ سیال داخل مخزن ازطریق ورودی یا خروجیهای تعبیه شده در بالا،منتج به یک مکش ضعیف شده ودرنهایت سبب کاهش طول عمر پره ها و یا آب بند مکانیکی پمپ خواهد شد.
    جهت تعمیر ،تست و یا انجام هر گونه عملیاتی بر روی مخازن، نیاز است که مخزن تخلیه (vent) شود. بدلیل مسایل ایمنی و اقتصادی تخلیه سیال به هوا توجیح پذیر نمی باشد. لذا استفاده از یک کمپرسور در چنین شرایطی جهت بازیافت گاز ( بخار) تخلیه شده، ضروری است.
    طول عمر یک کمپرسوربسیار بیشتر از پمپ بوده و عملیات نگهداری و تعمیرات آن در حدود نصف یک پمپ می باشد.

 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

فروش گاز مایع ، تهیه و نصب انواع مخازن گاز مایع ، رگلاتور های گازی ، پمپ های گاز مایع ، کمپرسور های گاز مایع -فروش کلیه محصولات آتش نشانی و اطفای حریق
تلفن های واحد فروش :
09120719206
09183625147